Aftellen - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Sunniva - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Sunniva - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Sunniva

Blijf op de hoogte en volg Sunniva

03 April 2015 | Italië, Bardolino

Vandaag is de dag dat ik mijn koffer nog 1 maal herpakken mag, het aftellen is begonnen en over 4 nachten zit ik in het vliegtuig onderweg naar mijn nieuwe uitdaging.

Wat al een uitdaging opzichzelf is aangezien 'dag zeggen' absoluut niet mijn sterkste punt is!!!!

Wat een moeite heb ik ermee zeg, en zo fijn als mensen zeggen dat ze je niet zullen missen "hahaha" daar kan ik echt om lachen.

Mijn volgende blog zal dinsdag zijn de dag van vertrek en aankomst op Verona Italië

Verslag uit: Italië, Bardolino

Fly to work, beach and sun

Werken in Italië gardameer,

Recente Reisverslagen:

05 April 2015

pasen

03 April 2015

Aftellen
Sunniva

Actief sinds 05 Maart 2015
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 1127

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 31 Oktober 2015

Fly to work, beach and sun

Landen bezocht: